U slučaju promjene korisnika vodnih usluga (promjene vlasništva ili korisništva nekretnine) evidentirani korisnik vodnih usluga u obvezi je, najkasnije u roku od 30 dana od dana nastale promjene, pisanim putem nas izvijestiti o nastalim promjenama i dostaviti dokumentaciju na osnovu koje se može izvršiti promjena podataka u evidenciji korisnika vodnih usluga, dostaviti očitano stanje vodomjera i podmiriti sva dugovanja s osnova isporučenih vodnih usluga u periodu prije podnošenja zahtjeva za promjenu korisnika vodnih usluga.
Kao isporučitelj vodnih usluga ovlašteni smo izvršiti izmjenu na zahtjev novog korisnika vodnih usluga (novog vlasnika ili korisnika nekretnine) u slučaju da nas o nastaloj promjeni u korištenju vodnih usluga nije izvijestio evidentirani korisnik vodnih usluga.
Novi vlasnik ili korisnik nekretnine dužan je uz zahtjev priložiti dokumentaciju kojom dokazuje osnovanost zatražene promjene.
Način predaje zahtjeva:
- osobno u Upravnoj zgradi Društva na adresi Kralja Zvonimira 50, Šibenik
- Služba prodaje, šalter, telefon 022/311 842,845
- Radno vrijeme sa strankama: radnim danom od 8 do 13 sati
- poštom na adresu Kralja Zvonimira 50, Šibenik
- na mail adresu kontakt@vodovodsib.hr
Obavezni prilog, uvjet za rješavanje zahtjeva:
Vlasnik građevine:
Preslike dokaza o vlasništvu građevine ili posebnog dijela građevine, ne stariji od 6 mjeseci
Preslike izvatka iz zemljišne knjige, ili ugovora o kupoprodaji, ili rješenja o nasljeđivanju, ili građevne dozvole i dr.
Korisnik građevine:
Dokaz o korištenju građevine
Ugovor kojim vlasnik prenosi pravo za podnošenje ovog zahtjeva na korisnika
Troškovi zatražene usluge ne naplaćuju se
Dokumenti: